Що треба знати при зверненні за субсидією | invaukr.com.ua

Що треба знати при зверненні за субсидією

2016-10-03

38083Субсидія призначається за наявністю різниці між вартістю житлово-комунальних послуг (у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами) та обов’язковим  визначеним  відсотком  платежу,  що визначається для кожного домогосподарства індивідуально в залежності від сукупного доходу сім’ї.

 

Документи:

(подаються однією із зареєстрованих або особою, яка орендує житло на підставі договору найму/оренди)

Заява,  декларація про доходи та майно, довідки  про  доходи (у разі отримання доходів,  інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді  України,  фондах  соціального  страхування тощо), договір оренди/найму (для орендарів).

 

             УВАГА!     Документи можна надіслати поштою за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, або подати особисто до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради в понеділок — четвер  з 800 до 1800 та у п’ятницю з 800 до 1700 без перерви на обід:

—  управлінні «Центр надання адміністративних послуг» (вул. Горького,     буд. 21);

— ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр»                     (вул. Гагаріна, буд. 2).

та щосуботи з 800 до 1300 в громадській приймальні вул. Харківська, буд. 35.

 

         УВАГА! Отримувачам субсидії (навіть, якщо розмір субсидії 0,00 грн.) за призначенням субсидії на наступний термін, у зв’язку з початком/закінченням опалювального сезону, у разі підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні особисто звертатись не потрібно.

З питання призначення субсидії на наступний період особисто необхідно звертатись особам, що орендують житло, використовують скраплений газ та пічне побутове паливо, у разі, якщо розмір субсидії протягом минулого опалювального сезону складав 0,00 грн., а також у разі зміни складу зареєстрованих осіб та здійснення разової витрати на суму понад 50 тис. грн.

Отримувач субсидії зобов’язаний протягом місяця поінформувати департамент про зміну складу зареєстрованих осіб, їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних  послуг,  умов  їх надання, виконавців житлово-комунальних  послуг,  купівлю  товарів  або оплату послуг на суму понад 50 тис. грн., орендарі – про зміну місця проживання, шляхом подання відповідних документів.

Отримувачі субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг,  зобов’язані  щомісячно сплачувати  вартість  фактично  спожитої  послуги  з  урахуванням розміру  призначеної  субсидії. У  разі  коли  вартість  фактично використаної послуги менша ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї  послуги,  громадяни  сплачують  її  фактичну  вартість.

 

Телефони  «гарячої» лінії  для  консультацій –

60-46-04, 60-45-01

 В. о. директора департаменту                                                 С.Б. Маринченко

Лагіренко 60-44-76

 

Інва- Україна